mandag 27. april 2015

Verdens søteste notatbøker

I går ble jeg ganske impromptu med på marked, og det endte med et par innkjøp. Det fineste jeg fant var disse fantastiske notatbøkene!


Det siste jeg trenger er flere notatbøker, men tre av dem ble med hjem. De er ikke så tykke, så kanskje jeg kan fylle dem fort! (Det er ihvertfall det jeg forteller meg selv.)

Jeg oppdaga det ikke før jeg kom hjem, men inne i boka kan du fylle inn med navn, tegne inn hvordan du ser ut og hva slags superkrefter du har og det var awesome. (Notat til meg selv: må finne ut av hvilke superkrefter jeg har.)

Hvis du ikke kan ramle inn på tilfeldige marked i Oslo er de til salgs på mainnmedbart.no

3 kommentarer:

  1. Ååå, veldig fine notatbøker <3 Er en smule notatbokoman selv så dette er finfin tematikk!

    SvarSlett
  2. Sweet! Da vet jeg hva min ferdig-med-eksamen-gave til meg selv er! :D

    SvarSlett