søndag 14. juni 2015

Desucon Fantasy

100%  kul og komfy.

Delte stand med leechdreams, som lager så sykt fine blomsterkroner at alvene i skogen må være litt sjalu. På dagen bestemte jeg meg for å dra bortover i vikingklær istedenfor noe kostyme, og gadd ikke stort med sminke. Vikingklær er utrolig behagelige.

Det var litt fint å ha stand, vanligvis begynner skoene å småspise på tærne i løpet av et con og det slapp jeg unna denne gangen.


Jeg lagde dette snørelivet i fjor sommer, bare for å ha noe å gjøre. Prosjektet brukte opp linrestene etter mitt eget snøreliv. Dette var den første tingen som ble solgt, og hun som kjøpte det tok det på og gikk rundt med det! Jeg fikk så hakeslepp, det er vanskelig å artikulere hvor fantastisk det var å se! Person! Som har på seg ting! jEG LAGDE TING!



Amuletter med islandske magiske staver og binderuner.

Sykt søte pulsvanter.


I løpet av dagen ble det siste paret av vikingcorgier gjort ferdig. De er litt større og farligere enn første par.

Det ble ikke gjort noen geeky innkjøp, men det jeg kjøpte er allikevel så nerdete som det går an. Gudbrandsongarden som hadde stand på torget utafor, og jeg fikk meg litt vakkert spælsaugarn. Noen trenger nye vikingsokker! 

1 kommentar:

  1. Aahh, du er så flink <33 Kanskje jeg en dag tør å komme på con og besøke deres framtidige stand?

    SvarSlett