tirsdag 21. desember 2010

Nachtvogel


Nattefuglen i meg ble forbanna da naboene dro ut halv to på natta natt til fredag. Følte at jeg ikke kunne være mindre ekstremt B-menneske enn dem, og gikk tur. Carpe noctem eller noe. Byen var død. Selv rånerne hadde lagt seg.

Miss Mau McSnurp den Blodtørstige. Hun holder meg med selskap når menneskene har lagt seg.
Var hjemover en ekstra tur før jul i anledning Luciadagen. Hadde gleden av å høre lillebror pluss tredve andre ni/tiåringer synge Sancta Lucia og et utvalg andre julesanger - i hver sin egen spesielle toneart. Genialt å la ungene synge a capella.

Et random bilde av hva Sylvilel strikker på.
Julegreier rundt i huset.
Bissig?
Fått meg nye tenner. Gikk et par uker før jeg kom meg rundt til å sette dem i. Kan nesten si S med disse. Tok bilde og oppdaga seinere at jeg hadde på meg T-skjorta fra Tanz der Vampire som det står "bissig" (å bite) på.

2 kommentarer:

  1. Naw, Mau er skjønn! Det er forsåvidt den beste måte å skjule drapsinstinktet på; og de tennene så uhyggelig ekte ut. >_>;;

    SvarSlett
  2. Tror hun er klar over det. Av og til later hun som om hun er kjempesøt for å få ting.

    SvarSlett