fredag 3. desember 2010

November i bilder


Halloween. Da trenger man gresskar, ikke sant? Klarte ikke å holde meg fra å kjøpe ei uke i forveien, men det begynte å råtne dagen etter. Jeg leste mye vampyrfolklore i fjor, så jeg sjekka hvordan vampyrgresskar blir til, slengte det ut i fullmånelyset på verandaen og venta i ei uke på at det skulle begynne å rulle rundt og knurre og sånt. Det råtna bare. Kjøpte nytt gresskar til lykt. Det holdt i to dager. ICA bør ha deng for dette.

Her har det vært en sjokoladevampyr.
Siste soldagen var jeg hjemme hos besteforeldrene mine.

Jeg er en katteperson. Jeg er en katteperson. Mer enn det - jeg liker ikke hunder. Dette er Odin, som av og til kommer på besøk til Sylvilel. Etter ei uke med denne hyperaktive slevjemaskina kan jeg si at jeg fremdeles ikke liker hunder. Men Odin er ganske grei til tross for at han ikke er katt. (Her ligger han forresten i gangen, overbevist om at verden har endt fordi Sylvilel er på jobb og han er aleine hjemme med meg, å triste skjebne.)

Sylvilel har putta opp julepynt. Gullengelen passer liksom ikke inn i selskapet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar