torsdag 1. mars 2012

World Book Day

I dag har det vært World Book Day. Jeg burde ha posta om det litt før nå, men jeg har vært travel med kafébesøk, snakke om tekst og noe mye musikalrelatert Tumblr.


En av bøkene som ble spesialskrevet til i dag var Skulduggery Pleasant: The End of the World. Jeg bestilte på fredag og forventa ikke at den skulle komme i tide, men den dumpa ned i postkassa i går. Heldigvis sjekka jeg postkassa før jeg dro av gårde på overnattingsbesøk, og så fikk jeg lesestoff til bussen.

Derek Landy er genial (som vanlig). For de som ikke får boka i tide uansett byr jeg på en annen korthistorie fra Skulduggerys univers, heilt uten spoilere: The Lost Art of World Domination.

2 kommentarer:

  1. Amazon sier at boka er på vei. Sammen med "Timeless."

    Bücher, yay!

    SvarSlett
  2. Åh, har en tendens til å glemme sånne ting, jeg. Men har fortsatt Odd and the Frost Giants av Neil Gaiman liggende et sted her, da!

    SvarSlett