mandag 12. mars 2012

Unmentionables


To underkjoler til, denne gangen uten ermer. Tegna mønsteret av den siste underkjolen jeg lagde, og sydde i vei. Ser nå at jeg burde tatt meg tid til å stryke kjolene før jeg tok bilde, men lyset var greit etter at det hadde storma i tre dager, og jeg løp til verks.


Lagde en av kjolene kortere, med rysjer nederst. Når jeg har sydd ferdig kø og skjørt jeg skal ha på meg på RMR kommer jeg til å fortsette med et par matchende mamelukker til denne. Den blir kjempesøt når man har korsett over.


Blondene var så kjempefine at jeg kjøpte opp heile rullen. Det rakk akkurat til tre kjoler. Jeg skylder innkjøpet på at den sygale tanta mi er på besøk. Sist lørdag dro hun meg ut i dagslyset. Etter en rundtur nedi sentrum hadde jeg endt opp med fire gardiner (skal bli kjole!), to bøker, sju meter satengbånd, åtte meter kantbånd og nesten seks meter blonder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar