mandag 22. april 2013

Peredhilkjole

Det hvite er kun et badge jeg prøver å gjemme :s

Beklager bleikhet og lite oppfinnsomme bilder, søndagen var jeg sikker på at jeg kom til å besvime eller kaste opp, men hva gjør man vel ikke for å gå i kostyme?

Det ble til at jeg ikke brukte metallørene jeg kjøpte - jeg har for mye hår, og de vistes ikke. Fletta heller inn perler i håret som heller ikke vises særlig mye egentlig.


Ble veldig fornøyd med hvordan skjørtet faller bak. Det svisjer veldig fint når jeg går også. Sydde inn to ekstra kiler bak som gir ekstra vidde. Kjolen ser veldig enkel ut, men inni er det plass til et lite sirkus.


Gadd ikke å skifte til vanlige klær etter connet, så jeg reiste hjem til Tromsø i kjolen. Fikk masse fine komplimenter og kom inn i to interessante samtaler på toget, og drosjesjåføren som kjørte meg hjem fra flyplassen hadde full forståelse for at jeg var trøtt og ikke hadde ment å gi ham feil adresse.

Kom hjem, og Sylvilel hadde sittet oppe og venta på meg selv om hun skulle tidlig på jobb seinere, og det var slutten av en utrolig fin dag. En av kostymemakerne jeg virkelig ser opp til komplimenterte arbeidet mitt, og jeg gikk på skyer i ei uke etterpå.

2 kommentarer:

  1. Dette hører du sikkert hele tida, men du er så forbanna flink! Og så er du veldig pen og kler sånn sett de vakre kjolene dine godt :)

    SvarSlett