lørdag 7. desember 2013

En bit av Midgard på Aurora Kino...

Ærede leser, skulle du befinne deg i Tromsø seint på kvelden 10. desember, nærmere bestemt på kinoen fordi du skal se The Desolation of Smaug, bør du ta notis av alle de utrolig kule* folka i kostyme. For jeg er en av dem.

Aurora Kino har leid inn StraumEyjar til å stå rundt i kostyme. Jeg tør ikke å si for mye om hva som skal skje. Men det blir dverger og det blir skjeggløse trehippier alver som antakelig vil ha tidenes stirrekonkurranse.


Jeg og den giantiske slegga mi foreslår at dere heier på dvergene. Ellers...
Hvis du ikke kan komme på premieren kan du komme en av dagene etter. Ta gjerne med barn vi kan slenge til orkene hilse på og innprente med nerding i tidlig alder.

*VI HAR BLANKVÅPEN. VI ER KULE, KULE. HVIS DU ER AV ANNEN MENING KAN DU FÅ HILSE PÅ DIVERSE SKARPE GJENSTANDER.

1 kommentar:

  1. Det hadde vært superawesome! Jeg bor jo som kjent på helt feil kant av landet, men jeg hadde lett kommet hvis geografien hadde tillatt det. Husk å vise masse bilder!

    SvarSlett