søndag 1. desember 2013

Skjegg

Jeg hadde planer om å fikse skjegget til dvergedama en gang i november, kun for få sjansen til å lire av meg en eller annen idiotvits om at No Shave November gikk veldig bra. Og så glemte jeg det, til jeg fikk fiksa det og tatt bilder i går - og så glemte jeg bildene, og nå er vi i desember og eventuelle lesere blir spart for idiotvitsene mine. Hurra.


Hadde andre planer, men ble plutselig inspirert og flette inn sideflettene i hovedfletta. Jeg ser et slags Livets Tre (eller Yggdrasil, som vi kanskje kaller det i Norge) i skjegget, og siden det er en del vikinginspirerte ting i kostymet allerede (som binderuner og nålebinding) tror jeg at dette blir endelig design. Det er mulig at jeg kommer til å klippe løs hovedfletta og bruke den alene en dag, hvis jeg ikke er i humør til fullskjegg. (Limet begrenser mimikken noe.)  

Jepp, jeg drodler direkte på bordet. Det er mitt bord så jeg har lov til det.
For ikke å snakke om at det er en fin vane å ha når man ikke finner papir å skrive ned viktige ting på.
La meg bare si - AU. Neste gang skal jeg ikke være så kørka at jeg tror det vil gå bra så lenge jeg sliter skjegget av sakte, sakte, men faktisk bruke sminkefjerneren som er ment til å fjerne limet mens jeg tar det av. For øyeblikket er ansiktet mitt er glatt som ei barnerumpe, men jeg tror det mangler et par hudlag.

Jeg har forresten verdens fineste hettegenser. Den er herfra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar