søndag 12. juli 2015

Review: VictoriasAviary


Bestilte disse bregnetatoveringene fra VictoriasAviary på Etsy og det er det beste jeg har gjort på en liten stund. Pakken kom i posten etter en knapp uke og det føltes som om jeg hadde fått en pakke fra alvene, tatoveringene var fantastiske og jeg forelska meg sporenstreks i de små detaljene som var gjort i innpakningen.

Med så fine produkter og en fantastisk kunderservice ser jeg for meg at jeg kommer til å svi av litt penger på denne Etsy-butikken.

Etter en dag på con.
I tillegg til bregnene var det også krystaller og et par ekstra blomstertattiser i pakken. Jeg skulle bruke bregnene til avgangsvisningen vår i mai, men de passa ikke til noen av antrekkene, så jeg hadde dem på den siste dagen av Desucon og et par dager etterpå. 

3 kommentarer:

  1. den er SÅ FIN !!! bregner <3_<3

    SvarSlett
  2. Den bregna der er SÅ FIN WOW. Hvor lenge holdt den?

    SvarSlett
    Svar
    1. De holdt i fire dager. Kantene begynte å flasse litt av, men de ble først ødelagte da jeg skrubba dem opp mens jeg bar en bag. (Det fine med at de begynte å kravle av på eget initiativ var at de var enkle å fjerne.)

      Slett