lørdag 25. juli 2015

Oslo Middelalderfestival

Bedre sent enn aldri. Innimellom eksamener og panikksying til visning kom jeg meg bort på Oslo Middelalderfestival en av dagene (til og med dagen det ikke regna) for å henge sammen med nye og gamle venner.

Verdens farligste søteste slegge.
Jeg kjøpte et stempel fordi de var så fine.

Skinnvesker fraGungnir.

Dette lille reklameteltet var  perfekt størrelse for en liten pus.


Jeg forelska meg helt i denne lærveska a la Frankensteins monster. Den var sammensydd av lærrester, men dessverre altfor dyr!


Når det kommer til innkjøp holdt jeg meg i skinnet fordi jeg skulle flytte fra hovedstaden i juni og ikke trengte mer å dra på, pluss at jeg har mesteparten av smykker og småting jeg trenger til vikingantrekket. Det er dessverre grenser for hvor mye vikingglitter man kan smykke seg med. Det jeg derimot trenger er belte, veske og ordentlige sko.

Så jeg kjøpte ei bok om vikingklær for å utvide horisonten litt (dessverre var det ikke så mye nytt å lære i den), et stempel og ei jernnål som skal gjøre vikingsyinga enda mer tidsriktig.



Og jeg fikk kryssa en av tingene av lista over ting jeg trenger! Jeg kjøpte et lærbelte med litt pynt hos Gungnir, en selger som dessverre ikke har nettbutikk. Pent er beltet uansett.

1 kommentar:

  1. Det var fint å se deg på middelalderfestivalen! Fine innkjøp òg, skulle gjerne hatt et sånt belte sjøl i jukseskinn.

    SvarSlett