lørdag 8. januar 2011

Blod og Sjokolade


Prøvde meg på å lage sjokolade og det gikk ganske bra. Til tross tror jeg dette skal bli overlatt til profesjonelle. Jeg lagde mer enn dette, men den sjokoladen forsvant mystifistisk før jeg kunne ta bilde av den.

Og blod selvfølgelig. Jeg er en rosalilla zombie.
I går natt fikk jeg øye på ei flaske liquid latex jeg har hatt stående ei god stund og bestemte meg for å sjekke om jeg var allergisk. Da jeg hadde fått en dråpe på huden var det selvfølgelig ikke nok, jeg var nødt til  finne fram spesialsminken, og begynte på et veldig random design uten tanke på allergisk reaksjon. I det minste klarte jeg å stagge egen nerdeglede og fant ut at jeg kunne vente med å lage grufulle sår i ansiktet, hvilket kunne blitt ubehagelig og, jeg veit ikke, resultert i ekte grufulle sår i ansiktet.

Da jeg skulle ta det av fant jeg ut at liquid latex ikke er til for å røskes av. Au.

1 kommentar:

  1. Hva? Sjokolade? Hvor? Hvilken sjokolade?
    Har ikke sett noen sjokolade!

    *gumle*

    Først nå skjønner jeg hva du ser når du insisterer på nødvendigheta av krinoline. Men skjørtet er fremdeles fint i seg sjøl.
    Fiiine skjørtet!

    SvarSlett