fredag 16. desember 2011

Pepperkaker og finske vampyrer

Årets pepperkakebaking ble unnagjort for et par dager siden. Jeg fikk hjelp av broren min, som egentlig var mer interessert i å spise deigen.

Legg merke til at dama har rokokkokjole på seg.
Jeg pynta de som hadde blitt litt vel godt stekt (nesten alle sammen). Konditorfarga fra butikken var bare umulig. De skulle bli røde, ikke rosa.

Mau ser ikke særlig imponert ut.
Pene, pene, pene teaterbilletter. Hyperventilere.
Det blir tur til Finland i februar, med to show av Vampyyrien Tanssi. (Har lært meg å stave det riktig!) Det finske ordforrådet mitt må utvides litt mer, men jeg har det viktigste inne: valkosipuli (hvitløk), veri (blod) og kaula (nakke). Jeg kan ikke tro hvor billige teaterbillettene er i Finland. Og de har med folk fra metallband. Glede seg nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar