mandag 7. april 2014

Planer for Banzai

Har jeg kanskje nevnt at jeg ikke er typen som bør sette i gang med et stort prosjekt i siste liten fordi sånt stress gir meg grå hår og får meg til å gro hoggtenner? Og med det i tanke foreslår jeg bare at folk bør holde seg litt unna meg fram til Banzaicon. (Men Banzaicon bør du totalleh stalke meg, for jeg skal ha panel om brynjemaking og skriving, og det blir kult.)


Det store prosjektet i år blir et seinviktoriansk ensemble inspirert av et antrekk keiserinne Elisabeth har på seg i musikalen om livet hennes. (Mens hun er på besøk på et galehus og synger om at de innsatte der faktisk har det bedre enn henne.) Mønstrene kommer fra Truly Victorian. Det er godt mulig at jeg ikke kommer til å få tid til alt, for pynten tar evigheter å lage og få på, så kanskje jeg bare lager kveldsversjonen.

Jeg har tjue dager på meg til å lage et helt viktoriansk ensemble fra korsett til utenpå, og sist gang jeg gjorde dette brukte jeg godt over seks uker, så ønsk meg lykke til?

1 kommentar:

  1. Lykke til.

    Det så skikkelig kult ut, da, gleder meg til å se bilder av det ferdige resultatet. Og i et annet liv som jeg ikke er redd for så mange folk på ett sted, skal jeg totalleh stalke deg på Banzaicon!

    SvarSlett