torsdag 9. januar 2014

Siste del av 2013

Først som sist - jeg har ikke ordentlig bilde av dvergedama. Men for de som vil se min skjeggete majestet linker jeg til kinoens Face her og her og her. Kinoen hadde arrangement i ei uke etterpå - så applaus for kinosjefen! Folk kunne ta bilde med alvedronningen og livgarden hennes i foajeen (mens et par skulende dverger og ferdamenn gikk rundt omkring). Det var utrolig morsomt å være med på, selv om det var slitsomt de siste dagene.

På premierenatta ble jeg tatt for å være mann med veldig feminine ansiktstrekk og det var et av de beste øyeblikkene hele uka. Veldig in character, fordi "[Dwarf-women] are in voice and appearance, and in garb if they must go on a journey, so like the dwarf-men that the eyes and ears of other peoples cannot tell them apart."


Ulver, ikke drager.
Til nyttårsaften hadde jeg sydd vikingantrekket mitt om og lagt til et par kiler, ferdig nok til at det kunne brukes (det skal mer pynt og på etterhvert). Så, godt nytt år, litt i etterkant.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar