søndag 28. november 2010

Doktorskjerf

Ble ferdig med skjerfet i går. Tok meg litt lengre enn planlagt pga. seminar i Tromsø - 16 dager er flaut lenge for å bli ferdig med et slikt prosjekt. Det ble ca. to meter langt, er strikka i perlestrikk og er kjempevarmt. Hvilket er bra, siden det begynner å bli kjølig ute, selv for nordlendinger.

Tvang Sylvilel med ut for å ta bilder. Ta notis av morratrøtt tryne. Sto opp en knapp halvtime før bildene ble tatt, og ble nesten spist av Odin. Hunder er så utrolig glade. Veit ikke hvordan jeg som generell pessimist og katteperson skal forholde meg til dette.

2 kommentarer:

  1. Fiiine, fiiine skjerfet =3

    (Bare 16 dager?! Er du SPRØ?! Og her sitter jeg med Prosjekt Restegarnspledd del 2, som har tatt snart en måned, og så VÅGER du å klage!)

    Fiiine skjerfet =3

    SvarSlett
  2. Jeg er vant til å være en mer effektiv strikker. Også har jeg det med å stille høye krav til meg selv.

    SvarSlett