fredag 12. november 2010

Mens jeg prokrastinerer...

På Allehelgen kom det akkurat null unger på døra. Jeg hadde et husmorlig anfall av baking dagene før, så det resulterte nesten i diabetisk koma. (Heldigvis glemte vi muffinsene i kjøleskapet, men konfektkakene forsvant.)

Ble lei av å dekorere pent etter to stykker.
Mangelen på symaskin (som virker, vel og merke - jeg mangler strengt tatt ikke selve tingen) har satt sitt preg på den skapende kreativiteten. Det er utrolig frustrerende med kun strikking. (Skrive? Jeg burde vel skrive. En dag.)

Fant ut at vi trengte postkasse, og mens jeg planla å male hvite runer mot grønn bakgrunn, klarte jeg å kjøpe ei hvit postkasse. Fant ut at det ikke gjorde noe og fant fram rødmalinga.



Til tross for at jeg klager, når det kommer til strikking har jeg satt meg fore to store prosjekt. Planlegger enda et teppe, som dette, og da jeg fant ut at jeg ikke har nok restegarn, gravde jeg opp et prosjekt jeg har planlagt lenge, men utsatt/glemt.

Selv om jeg bare har sett sporadiske episoder av Doctor Who, og det kun av Nu-Who, har den Fjerde Doktoren veldig fint skjerf. Mønster av versjonen jeg strikker her.



Starta på det i går. Snart har jeg også veldig fint skjerf, med mindre jeg tar til vettet og kaster meg over ting jeg faktisk burde gjøre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar