torsdag 18. november 2010

Symaskin og snasne greier

Var en tur hjemover i helga. Det var fint å våkne opp til at jeg ikke kunne bevege beina pga. hun som breia seg i senga. Mau McSnurp den Blodtørstige var morratrøtt, kanskje fordi hun hadde brukt natta til å spre garnnøstene mine utover heile stua.


Ondskapen inkarnert.
Jeg og bestefaren min (for det meste bestefaren min) prøvde å fikse den gamle symaskina, uten mye hell. Dagen etter fikk jeg en tidlig julegave, og nå har jeg symaskin. Som virker. So long, strikkepinner!

Og Mau fikk eske å gjemme seg i. Da er kattekreket lykkelig.



Kommet ca. halvveis på skjerfet til Doktoren. I begynnelsen var jeg bekymra over at det kom til å bli for kort, pga. tynt garn og tynne pinner og mange, mange masker. La oss bare si at det har gått over nå, det blir langt.



Med symaskin måtte det sying til, så klart. Starta med et lite prosjekt - hvit rysjekrage med rå kanter. Ble ganske fornøyd med resultatet.


1 kommentar:

  1. Iii, symaskin! Som en viss person må bo med nå...

    Nuskeligste kattespetaklet =3

    SvarSlett