torsdag 9. juni 2011

Fotos aus Stuttgart, 2nd. ed

Noen av bildene som ikke fikk plass i innleggene. Stuttgart, med omegn, er en veldig fin by. Jeg følger Stuttgart Daily Photo og blir veldig glad hver gang det postes et bilde av en plass jeg gjenkjenner.




Der Alte Schloss

Bil på vei fra trikken til hotellet.

Fint navn, hva? Stoler på disse frisørene, jeg.

Fredag, på vei hjem fra Tanz der Vampire.

Ved foten av Burg Hohenzollern. Tyskland er utrolig grønt.
Dette er et normalt bilde til jeg forteller at konglene var mutantstore - lengre enn hendene mine.

Neues Schloss
Etter å ha sett en viss episode av Doctor Who var jeg veldig glad det er svært få statuer i byen min. I Stuttgart er det verre.

Don't blink.

Blink and you're dead.

Don't turn your back.
Don't look away.
And don't blink.

På hotellet vi ble nødt til å overnatte på i København. Stikkontakten var glad for å se oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar