onsdag 15. juni 2011

Le Stays

Joda, de ser fine ut nå, men vent til de er spredt ut over halve leiligheta di og du er redd for å gå rundt uten vernesko.

Fester foret til resten. Jeg har OCD når det kommer til sting.

Hullene ble perfekte. Bindinga rundt var det verre med...


Ferdig! Og med ferdig mener jeg at jeg kommer til å ta halve tingen fra hverandre og fikse på den. Snørelivet passer akkurat, men jeg tenker at jeg vil ha det litt strammere. Kanskje jeg til og med kommer til å ha i et par spiler - jeg er ikke sikker på om jeg liker formen livet gir. Dessuten var jeg lei av å sy da jeg skulle fikse hullene snøringa bak - her burde sarte periodepurister hoppe til neste paragraf! - så i steden for å sy rundt alle hullene stabiliserte jeg dem med superlim. Det må vekk. Skammer meg.

Samtidig ble jeg ikke fornøyd med hvordan bindinga ser ut. Tror det ville bli finere hvis jeg brukte blått bias. Men det er et prosjekt jeg utsetter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar