torsdag 28. april 2011

Desucon: Ei Oppdatering

For å komme med ei oppdatering om Von Krolocks kostyme - jeg har gitt opp og kasta ham. Han ble irriterende. Jeg greide også å snakke meg også vekk fra å være Rin fra InuYasha, jeg hadde ikke egentlig lyst til å lage kostymet hennes eller gå i det. (Hva gjør man vel ikke nesten for venner?)

Jeg skal bruke vampyrkostymet fra Allehelgen. Så langt har det kun blitt brukt til et veldig dårlig Halloweenparty på en pub, samt et photoshoot. Like greit å bruke kostymene man bruker alt for mye tid og penger på.

Her er hvor langt jeg kom på Von Krolock før jeg pakka ham sammen.

Ermerysjene er litt triste, og svalehalen bakpå jakken burde vært lengre.
Lagde kalvekryss. Tutorial her, men hadde flere blonder på.


Jeg begynte så vidt på kappa han har på seg. Bak er den klipt i flaggermusform.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar