mandag 2. januar 2012

Planer for 2012

Mau liker ikke nyttårsraketter.

Dette er ikke nyttårsløfter. De få jeg har hatt har jeg aldri gidda å overholde. Dette er planer, og de postes fordi at hvis jeg forteller noen andre om dem, blir jeg nesten nødt til å overholde mine egne løfter.

- Jeg skal skrive minst 150 ord hver dag. Det ble femti ord hver dag. 

- Jeg skal til Finland i februar.
- Jeg skal søke til Bø, til Forfatterstudie, og til Oslo Kunsthøgskole, som kostymedesigner.

- Jeg har et manuskript som heter Rosenthal Coven, og det skal gjøres ferdig i løpet av vårenHah, yeah right. Glemte visst at jeg elsker å utsette ting. 
- Kommer jeg inn på skole i sør skal august/september tilbringes i viktorianske klær. Kom ikke inn, så det ble ikke av.  
- Jeg skal til Banzaicon i april.

- Jeg skal greie håret mitt mer enn en gang i måneden, slik at jeg slipper å klage over at det er forferdelig vanskelig og vondt når jeg først blir nødt til å gjøre det. Jeg har blitt kjempeflink.
- Jeg vil gjerne en tur til Berlin før august. Nope.
- Det skal bli en viktoriansk kjole eller to.
Ellers skal jeg fortsette som før, tror jeg. Med sying, skriving og nerding. Og litt musikal- eller vampyrsnakk innimellom.

1 kommentar:

  1. Skal minne deg på hårbørsting ca. en gang i uka. Så slipper jeg å bekymre med for å bli kvalt eller spist neste gang du stikker innom.

    SvarSlett